Inici > Ofertes de feina
ISP244-25 Tècnic/a superior A1 - 21
El Gabinet de la Consellera del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de treball següent, reservat a la persona titular:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Gabinet del/de la Conseller/a
Subdirecció/Servei
Oficina de la secretaria de la Consellera
Localitat
Barcelona
Jornada
Normal
Horari
Partit (matí i tarda)
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Substitució transitòria de la persona titular. Lloc reservat
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds de persones amb vinculació de funcionari de carrera del cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya. Excepcionalment, en cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi els requisits anteriors, es tindran en compte, les altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: Estar en possessió de títol de llicenciat/ada, arquitecte/a, enginyer/a, grau o equivalent - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català C1 o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Nivell de titulació acadèmica
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Titulació acadèmica
Filologia catalana
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 3 - certificat avançat
Formació
Secretaria de direcció
Àrea
Secretariat
Àmbit d'experiències
Secretaria de direcció
Experiència professional
En tasques de secretari/ària de direcció; Gestió de l'agenda, de les visites i de les reunions
Àmbit d'experiències
Atenció al públic
Experiència professional
Atenció telefònica
Habilitats i aptituds:
Donar recolzament en les actuacions de la Cap de la Secretaria de la Consellera i el Cap del Gabinet de la Consellera. Es valorarà disposar del certificat de nivell superior de català (C2) per a la redacció d'informes. Capacitat organitzativa i gestió del temps.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
- Desenvolupar funcions de direcció administrativa; - Elaborar d’informes, estudis, anàlisis i avaluacions de les matèries de suport a la consellera; -Planificar i coordinar la documentació necessària per al desenvolupament de les activitats de la consellera; - Coordinar i planificar l’agenda d’activitats de la consellera i mantenir les relacions oportunes amb tots els ens i persones que s’hi adrecen; - Participar, coordinar i desenvolupar en l’impuls de tràmits tècnics necessaris per a la resolució efectiva dels expedients que requereixen l’aprovació de la consellera i, en especial, realitzar les tasques de coordinació de les signatures. - Coordinar i participar en equips tècnics o de col·laboradors, i assumir, si escau, la direcció formal. - Qualsevol altra funció que li encomani la Cap de Secretaria de la Consellera i sigui pròpia del seu cos.
Forma d'ocupació
Si la persona seleccionada és funcionària del cos corresponent, comissió de serveis per substitució transitòria del/la titular del lloc de treball, pel temps en què aquest/a es trobi en la situació que determina la substitució. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí per substitució transitòria del/la titular del lloc de treball, pel temps en què aquest/a es trobi en la situació que determina la substitució, sens perjudici que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament. La provisió temporal del lloc serà amb posterioritat a la resolució del concurs de trasllats del cos superior d’administració núm. FP/10/24
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 16/05/2025 - Fi: 26/05/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Realització d'una entrevista
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017