Inici > Ofertes de feina
ISP385-25 Tècnic/a de gestió A2 - 18
La Direcció de Serveis del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a de gestió A2 - 18
Cos
Cos de gestió d'administració
Unitat orgànica
Direcció de Serveis
Subdirecció/Servei
Servei de Personal de la Subdirecció General de Recursos Humans i Relacions Laborals
Localitat
Barcelona
Horari
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds del personal amb vinculació de funcionari de carrera del cos de gestió de l’Administració de la Generalitat. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds del personal que compleixi els requisits següents: - Estar en possessió del títol de diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Formació
Ofimàtica
Àrea
Tractament de la informació escrita; Tractament de la informació numèrica; Tractament de les dades
Formació
Àmbit jurídic
Àrea
Normativa sobre funció pública
Formació
Recursos humans
Àrea
Gestió de la base de dades del GIP (SIP); Aplicatiu DataSet Vision relacionat amb la base de dades del GIP; Normativa sobre la Funció Pública
Formació
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Àrea
Administració electrònica
Formació
Recursos humans
Àrea
Règim estatutari del cos de Mossos d’Esquadra; Règim estatutari del cos de Bombers; Règim estatutari del cos d’Agents Rurals
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Aplicatiu GIP (SIP); Aplicatiu DataSet Vision aplicat a la base de dades del GIP; Sobre gestió de personal; Gestió de RRHH a l'Adm. pública i, en general, al sector públic; Gestió d’expedients relatius a situacions administratives
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Eines de l’administració digital (e-valisa, e-notum, portasignatures, etc.); Plataformes corporatives de tramitació (EACAT, Tràmits Gencat, Tramitador Genèric, etc.)
Habilitats i aptituds:
Capacitat de planificació i organització, rigor i mètode en la realització de la feina, habilitats comunicatives, treball en equip i iniciativa, autonomia i proactivitat.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
- Donar suport tècnic en la tramitació de nomenaments i rescissions de personal interí del Departament. - Donar suport tècnic en la tramitació dels expedients de jubilació de personal interí i de personal laboral. - Preparar els expedients de mobilitat funcional del personal laboral, autoritzacions d’ocupació de llocs, així com els expedients referents a situacions administratives d’aquest personal. - Donar suport a les convocatòries de provisió definitiva de llocs de treball. - Qualsevol altra anàloga a les anteriors i pròpia del cos.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l’article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 21/07/2025 - Fi: 31/07/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Realització d'una entrevista i/o prova
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017