Nom del lloc
Tècnic/a de gestió A2 - 18
Cos
Cos de gestió d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments
Subdirecció/Servei
Regió d'Emergències de les Terres de l'Ebre
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds de persones amb vinculació de funcionari de carrera del cos de gestió d'administració de la Generalitat de Catalunya, així com les persones en expectativa d’esdevenir funcionari del cos corresponent en el marc del concurs oposició d’estabilització. Les persones que es trobin en expectativa de nomenament i presa de possessió han de fer constar en el seu currículum la condició de funcionari del cos en què seran nomenats, indicant com a data d’inici d’aquest vincle el mes de gener de 2024.
En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds d'altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: - Estar en possessió del títol de diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica, grau o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Sobre contractació administrativa
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Gestió de RRHH a l'Adm. pública i, en general, al sector públic
Habilitats i aptituds:
Treball en equip, comunicació, empatia, organització i planificació del treball i adaptabilitat. Tenir coneixement del funcionament i estructura de la Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments.
Tasques assignades al lloc ofertat
-Donar suport al Servei de Contractació i Patrimoni, - Gestionar la campanya forestal, - Participar en l’organització de les proves físiques. –Gestionar la signatura dels contractes. –Donar suport a la formació. Elaboració i distribució de calendaris laborals. -Elaborar, actualitzar i fer seguiment dels protocols de tasques administratives. -Actualitzar els llistats d’adreces.-Realitzar tasques de planificació i PGBO. -Realitzar Relacions amb les entitats.-Realitzar qualsevol altra funció que li sigui encomanada de naturalesa anàloga.
Termini de presentació del CV
Inici: 02/02/2024 - Fi: 12/02/2024
Acreditacions
Realització d'una entrevista