Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Institut de Seguretat Pública de Catalunya
Subdirecció/Servei
Servei de Gestió Econòmica i Administrativa
Localitat
Mollet del Vallès
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, una persona amb vinculació de funcionària de carrera del cos superior d’administració de la Generalitat de Catalunya. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi els requisits d’ocupació, es tindran en compte les sol·licituds d'altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents:
- Estar en possessió del títol de Llicenciat/ada, enginyer/a, grau o equivalent.
- Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà; Nivell 3 - certificat avançat
Àrea
Redacció d'informes, propostes i resolucions
Àrea
Gestió del pressupost; Normativa sobre contractació administrativa
Formació
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Àrea
Anàlisi i millora de Processos
Àrea
Plataforma de serveis de contractació pública (PSCP); Eina de licitació electrònica (sobre digital); Elaboració de plecs de clàusules i funcionament de les meses de contractació; Aplicatiu GEEC (gestió electrònica expedients de contractació)
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Funcionament del Registre Electrònic d'Empreses Licitadores (RELI); Sobre contractació administrativa
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre redacció d'informes i avaluació d'indicadors de seguiment
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Sobre l’ús de la Plataforma de serveis de contractació pública (PSCP); Sobre el funcionament del sobre digital (eina de licitació electrònica); Preparació de plecs de clàusules contractuals i funcionament de les meses de contractació
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Anàlisi, diagramació i simplificació de processos
Habilitats i aptituds:
- Capacitat de treball en equip i treball en xarxa
- Iniciativa i pro activitat
- Actualització professional i millora contínua
- Coneixements de la normativa de procediment administratiu i de contractació administrativa.
- Capacitat de redacció d'informes.
- Coneixement de les eines corporatives d'administració electrònica, especialment en l'àmbit de la contractació administrativa.
- Habilitats comunicatives.
Tasques assignades al lloc ofertat
-Tramitar els expedients de contractació administrativa en totes les seves modalitats mitjançant el Gestor Electrònic d’Expedients de contractació (GEEC) i el perfil de contractant de l’entitat.
-Redactar informes tècnics relatius a les funcions assignades al Servei de Gestió Econòmica i Administrativa.
-Assessorar en matèria de contractació administrativa, col·laborar en l’elaboració dels plec de clàusules administratives i donar suport a les meses de contractació.
-Revisar els plecs tècnics de contractació, emesos per les diverses unitats promotores, per garantir que s’ajusten a normativa, així com col·laborar en la resolució de dubtes que puguin sorgir.
-Donar suport en la transformació, redisseny i millora de tràmits, circuits i simplificació de documentació, així com en la implantació de procediments electrònics a l’entitat.
-Gestionar i resoldre incidències contractuals en la fase d’execució, control i supervisió de proveïdors, elaboració d’informes, així com proposta de pròrrogues i modificacions contractuals.
-Col·laborar en el manteniment del perfil de contractant de l’ISPC per a la contractació menor subjecta a publicitat, així com també en els contractes basats.
-Redactar informes tècnics i econòmics relatius a les funcions assignades al Servei de Gestió Econòmica i Administrativa.
-Fer el seguiment i control de l’execució del pressupost assignat a l’ISPC.
-Donar suport en l’elaboració d’estadístiques i en el seguiment de programes pressupostaris.
-Qualsevol altra funció que li sigui encomanada, en l’àmbit de les seves competències tècniques.
Termini de presentació del CV
Inici: 02/05/2025 - Fi: 12/05/2025
Acreditacions
Prova pràctica ; Realització d'una entrevista