Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 22
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Direcció General d'Administració de Seguretat
Subdirecció/Servei
Subdirecció general d'Espectacles Públics i Activitats Recreatives
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds de persones amb vinculació de funcionari de carrera del cos superior d’administració de la Generalitat de Catalunya, així com les persones en expectativa d’esdevenir funcionari del cos corresponent en el marc del concurs oposició d’estabilització. Les persones que es trobin en expectativa de nomenament i presa de possessió han de fer constar en el seu currículum la condició de funcionari del cos en què seran nomenats, indicant com a data d’inici d’aquest vincle el mes de desembre de 2024. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds de les persones interessades que compleixin els requisits següents:
-Estar en possessió del títol de llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a o equivalent.
-Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Nivell de titulació acadèmica
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Àrea
Redacció d'informes, propostes i resolucions; Normativa sobre procediment administratiu sancionador; Normativa sobre procediment de revisió d'actes administratius
Formació
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Àrea
Coneixements generals en matèria de protecció de dades; Administració electrònica
Àrea
Normativa sobre transparència i accés a la informació
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Sobre procediment sancionador; Sobre procediment administratiu; Sobre revisió d'actes administratius; Sobre tramitació de disposicions de caràcter general; Sobre redacció d'informes jurídics; Tramitació d’expedients de concessió d’autoritzacions d’espectacles públics i activitats recreatives.; Instrucció i tramitació d’expedients sancionadors d’espectacles públics i activitats recreatives.; Seguiment de les actes d’inspecció i control d’espectacles públics i activitats recreatives.
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
En tramitació electrònica d’expedients administratius
Habilitats i aptituds:
Treball en equip, comunicació, organització, planificació del treball i adaptabilitat
Tasques assignades al lloc ofertat
Elaborar les propostes de resposta a les peticions del Síndic de Greuges, sol·licituds d’accés a la informació pública, preguntes o iniciatives parlamentàries o qualsevol altre tipus de consulta relacionada amb l’àmbit de competències de la Subdirecció General; elaborar els informes preceptius per a la inscripció en el Registre del Departament d’Interior i Seguretat Pública de les Entitats Col·laboradores de l’Administració (ECA); analitzar i elaborar els barems de les sancions aplicables per a tots els Serveis Territorials, en relació amb totes les possibles infraccions, i fer-ne el manteniment; elaborar, revisar i actualitzar les plantilles per homogeneïtzar els documents que rep la ciutadania; estudiar, analitzar i elaborar els criteris i pautes interpretatives en relació amb la matèria d’espectacles públics i activitats recreatives, col·laborar en l’assessorament als Serveis Territorials de les tramitacions d’expedients d’autorització i sancionadors de la seva competència; participar en l’elaboració de projectes normatius i en la tramitació administrativa de les iniciatives normatives d’espectacles públics i activitats recreatives; revisar els expedients d’assumpció de competències d’inspecció i sanció per part dels Ajuntaments, o de delegació de les competències d’aquests en la Generalitat; participar en reunions de treball per a la implantació de tràmits electrònics; qualsevol altra funció que se li encomani de naturalesa anàloga.
Termini de presentació del CV
Inici: 10/12/2024 - Fi: 20/12/2024
Acreditacions
Realització d’una entrevista personal i/o d’una prova prèvia de coneixements sobre l’àmbit de competències i funcions d’aquest lloc de treball.