Inici > Ofertes de feina
ISP479-24 Facultatiu/iva enginyer/a telecomunicacions A1 - 23
La Direcció de Serveis del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Facultatiu/iva enginyer/a telecomunicacions A1 - 23
Cos
Cos de mossos d'esquadra facultatiu
Unitat orgànica
Direcció de Serveis
Subdirecció/Servei
Oficina de Gestió de la xarxa RESCAT
Localitat
Barcelona
Horari
Especial: continuat + una tarda rotatoria
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds de persones amb vinculació de funcionari/ària de carrera de la categoria de facultatiu/iva en enginyeria de telecomunicacions, del cos de Mossos d'Esquadra. En el cas que no es presenti cap persona interessada que compleixi el requisit, es tindran en compte les sol·licituds d'altres persones interessades sempre que compleixin els següents requisits. Estar en possessió del títol d'enginyeria en telecomunicacions i estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català C1 o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de titulació acadèmica
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Titulació acadèmica
Enginyeria de telecomunicacions
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Coneixement d'idioma estranger
Anglès , Mitjà
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà; Nivell 3 - certificat avançat
Formació
Ofimàtica
Àrea
Tractament de la informació escrita; Tractament de la informació numèrica; Tractament de les dades
Formació
Recursos humans
Àrea
Normativa sobre seguretat i salut laboral
Formació
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Àrea
Coneixements generals en matèria de protecció de dades; Coneixements generals TIC
Formació
Gestió d'emergències
Àrea
Seguretat; Radiocomunicació
Formació
Àmbit d'analista/programador informàtic
Àrea
Gestió de projectes; Planificació: objectius, indicadors i avaluació de resultats; Seguretat informàtica
Prevenció de riscos laborals
Bàsic (50 hores)
Carnet de conduir
B (cotxe igual o inferior 3500kg)
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Organització del treball, projectes i estudis de millora de qualitat i normalització de processos
Àmbit d'experiències
Prevenció de riscos i salut laboral
Experiència professional
Treball en equip
Àmbit d'experiències
Àmbit d’analista/programador informàtic
Experiència professional
Planificació, disseny i implantació de projectes d'instal.lacions informàtiques
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
En gestió i seguiment de projectes
Habilitats i aptituds:
Capacitat d'organització de les tasques encomanades, treball en equip, iniciativa, autonomia i proactivitat.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
Gestionar el seguiment de les incidències de la xarxa Rescat i validar-ne la seva resolució amb el CTTI dins de l’àmbit policial. Coordinar el desplegament de la renovació d’emissores de la xarxa RESCAT del Cos de Mossos d’Esquadra. Coordinar tècnicament en l'àmbit de les radiocomunicacions els simulacres i esdeveniments planificats amb els usuaris d’àmbit policial. Planificar el desplegament dels terminals per coordinar les comunicacions entre la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra i les policies locals. Validar les diferents configuracions dels terminals dels usuaris de la xarxa Rescat. Planificar les configuracions de seguretat dels terminals de la xarxa Rescat (autenticació i xifratge dels terminals). Estudiar i proposar mesures de gestió i control de dispositius de comunicacions mòbils per a garantir la supervisió i l’optimització dels recursos. Altres funcions de naturalesa anàloga que li siguin encomanades pels seus superiors jeràrquics, a més de les pròpies del cos o l’escala a què ha de pertànyer el funcionari que l’ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d'interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l'article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 12/12/2024 - Fi: 23/12/2024
Sistema de selecció:
Acreditacions
Realització d'una entrevista
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017