Inici > Ofertes de feina
ISP472-25 Tècnic/a superior A1 - 21
La Direcció de Serveis del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de proveir un lloc de següent, reservat a la persona titular del lloc:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Direcció de Serveis
Subdirecció/Servei
Subdirecció General d’Anàlisi, Planificació i Gestió Econòmica
Localitat
Barcelona
Horari
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Fase 1: prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds del personal amb vinculació de funcionari de carrera del cos superior d’administració de la Generalitat, inclòs el personal en expectativa de nomenament i presa de possessió en el marc del concurs del cos superior d’administració de la convocatòria núm. de registre 824 - procés selecció 825, han de fer constar en el seu currículum la condició de funcionari, indicant com a data d’inici d’aquest vincle el mes de setembre de 2025. Fase 2: en segon lloc es tindran en compte les sol·licituds presentades per persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33% que acreditin la seva capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions i tasques corresponents al lloc ofertat. En cas que tingueu la condició legal de persona amb discapacitat amb un grau igual o superior al 33 % i la capacitat per desenvolupar les funcions del lloc de treball ofertat, recordeu marcar la casella corresponent a l’apartat “Discapacitat” del vostre currículum i indicar el percentatge de discapacitat, per tal que la vostra candidatura pugui ser atesa amb caràcter prioritari. En cas que tingueu reconeguda legalment una discapacitat igual o superior al 33 % haureu de disposar del dictamen de l’equip de valoració i orientació (EVO) dels Serveis de valoració i orientació per a persones amb discapacitat (CAD) que acrediti la vostra capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions i tasques corresponents al lloc ofertat. Aquest dictamen us podrà ser requerit per les persones encarregades d’aquest procés de selecció. Fase 3: Si no hi ha cap candidat amb discapacitat, es tindran en compte les sol·licituds de la resta d’aspirants. Els aspirants de les fases 2 i 3 ha de complir els requisits següents: - Estar en possessió del títol de llicenciat, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Nivell de titulació acadèmica
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Titulació acadèmica
Econòmiques i empresarials
Formació
Ofimàtica
Àrea
Tractament de la informació escrita; Tractament de la informació numèrica; Tractament de les dades
Formació
Gestió econòmica
Àrea
Aplicatiu GECAT; Aplicatiu GEEC (gestió electrònica expedients de contractació)
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Sobre comptabilitat economicofinancera; Sobre el GECAT; Sobre comptabilitat analítica; Aplicatiu GEEC (gest. electrònica exp. de contractació); Estudis d’anàlisi de costos; Sobre anàlisi econòmica
Habilitats i aptituds:
- Coneixements en anàlisi de dades i avaluació econòmica. - Coneixement i experiència en els sistemes d’informació GECAT, BiW, STEP HANA i GEEC. - Coneixement i experiència en funcions similars a les descrites en aquest lloc de treball. - Coneixements en Excel avançat. - Capacitat de treball en equip. - Experiència mínima de dos anys en tasques d'anàlisi pressupostari
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
- Col·laborar en l’elaboració de l’avantprojecte de pressupost de despeses del Departament i de les seves entitats adscrites. - Elaborar i analitzar l'execució pressupostària del Departament i de les entitats adscrites. - Fer el seguiment i analitzar l'execució pressupostària de les actuacions dutes a terme pel Departament. - Analitzar i fer el seguiment de projectes i d’inversions del Departament - Elaborar informes econòmics en matèria de despeses del Departament i de les entitats adscrites - Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani. A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer el funcionari que l'ocupi (art. 66 del Decret Legislatiu 1/1997).
Forma d'ocupació
Si la persona seleccionada és funcionària del cos corresponent, comissió de serveis per substitució transitòria del/la titular del lloc de treball, pel temps en què aquest/a es trobi en la situació que determina la substitució. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí per substitució transitòria del/la titular del lloc de treball, pel temps en què aquest/a es trobi en la situació que determina la substitució, sens perjudici que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament. La provisió del lloc és realitzarà una vegada resolta la convocatòria de provisió número FP/010/2024, del concurs general de mèrits i capacitats per proveir llocs de treball de l'escala superior d'administració general del cos superior d'administraci
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 25/09/2025 - Fi: 06/10/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Realització d'entrevista i/o prova coneixements
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017