Inici > Ofertes de feina
ISP1202-25 Administratiu/iva C1 - 14
La Direcció General de la Policia del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir temporalment el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Administratiu/iva C1 - 14
Cos
Cos administratiu
Unitat orgànica
Direcció General de la Policia
Subdirecció/Servei
Subdirecció general de Recursos Humans
Localitat
Barcelona
Jornada
Normal
Horari
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, ser funcionari de carrera del cos administratiu de l’Administració de la Generalitat. En cas que no es presenti cap candidat que reuneixi el requisit anterior, es tindran en compte d’altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: Estar en possessió del títol de Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent. Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Nivell de titulació mínim requerit
Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Formació
Ofimàtica
Àrea
Tractament de la informació numèrica; Tractament de les dades
Formació
Recursos humans
Àrea
Gestió de la base de dades del GIP (SIP); Aplicatiu GP; Normativa sobre la Funció Pública; Règim estatutari del cos de Mossos d’Esquadra
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Aplicatiu GIP (SIP); Aplicatiu GP; Gestió d’incidències relacionades amb el portal ATRI (claus d’accés, bloqueig de contrasenyes, etc.)
Habilitats i aptituds:
Experiència en tasques iguals o similars. Planificació i organització.Habilitats comunicatives. Disposició per treballar en equip i en xarxa. Actitud proactiva i adaptabilitat.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
Encarregar-se de la tramitació administrativa dels assumptes que ha de resoldre el subdirector o subdirectora general de Recursos Humans i fer-ne el seguiment. Coordinar les accions administratives derivades de la documentació d'entrada i sortida de la Subdirecció General, fer-ne la distribució a les seves unitats segons l'àmbit d'actuació, d'acord amb les directrius del subdirector o subdirectora general, i fer-ne el seguiment. Classificar i arxivar la documentació generada pel subdirector o subdirectora general, d'acord amb els criteris establerts de custòdia i arxiu de documentació administrativa. Gestionar l'agenda de reunions, activitats i visites del subdirector o subdirectora general, atendre les seves trucades telefòniques i preparar la documentació necessària per a les convocatòries, reunions i grups de treball en què participi. Col·laborar en l'elaboració d'informes, dossiers i estudis relacionats amb les matèries de la Subdirecció General. Extreure informació i dades del GIP d'acord amb les peticions formulades pel subdirector o subdirectora general. Donar suport administratiu a necessitats puntuals i urgents en la tramitació d'expedients de l'àmbit de la gestió de personal, d'acord amb les persones responsables d'aquest àmbit. Atendre i resoldre peticions vinculades a altes, baixes i modificacions d'usuaris a l'eina corporativa GICAR (Gestió d'Identitats i Control d'Accés als Recursos de la Generalitat) mitjançant l'aplicació GDI (Gestió d'Identitats del Directori Corporatiu), així com la gestió de les contrasenyes del personal d’administració i serveis. Coordinar i supervisar el registre d'entrada i sortida de la documentació general de la Subdirecció General. Gestionar la documentació administrativa de la Subdirecció, implantant els criteris bàsics d'organització que integren aquesta documentació, en les seves diferents fases fins al seu lliurament a l'Arxiu Central d'acord amb la normativa vigent. Fer suport al manteniment dels expedients de personal que són custodiats per la Subdirecció General. Qualsevol altra funció que li sigui encomanada de naturalesa anàloga.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d'interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l'article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 27/02/2025 - Fi: 10/03/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Entrevista i / o prova
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017