Inici > Ofertes de feina
ISP476-24 Tècnic/a de gestió A2 - 20
La Direcció General de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a de gestió A2 - 20
Cos
Cos de gestió d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments
Subdirecció/Servei
Servei de Convocatòries de la Subdirecció General d'Administració i Recursos
Localitat
Barcelona
Horari
Especial
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds de persones amb vinculació de funcionari de carrera del cos de gestió d'administració de la Generalitat de Catalunya. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds d'altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: - Estar en possessió del títol de diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica, grau o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Nivell de titulació mínim requerit
Diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 3 - certificat avançat
Carnet de conduir
B (cotxe igual o inferior 3500kg)
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Sobre procediment administratiu
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Sobre contractació administrativa
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Gestió de processos selectius (sector públic i privat)
Àmbit d'experiències
Registre i arxiu
Experiència professional
Coneixements sobre el registre d'entrada i sortida de documents
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre redacció d'informes tècnics, guies, protocols per a l'execució de projectes i la seva difusió; Sobre processos, organització i qualitat
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Gestió d’expedients relatius a situacions administratives; Tasques de suport a Juntes de Mèrits i Capacitats
Habilitats i aptituds:
-Es valorarà l’experiència en les tasques assignades al lloc ofert i la disponibilitat per treballar caps de setmana.-Coneixement especialitzat en funció pública i selecció.-Coneixements sobre l’estructura i funcionament del cos de Bombers.-Planificació i organització.-Capacitat de comunicació. -Treball en equip.-Resolució de problemes i iniciativa.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
-Elaborar i redactar informació que es difon a través de la intranet de la DGPEIS, de la intranet del Departament d'Interior i Seguretat Pública i dels webs corporatius de la Generalitat de Catalunya en relació a les convocatòries del cos de Bombers de la Generalitat.-Editar informació per fer‐ne difusió als webs del Departament d'Interior i Seguretat Pública mitjançant el gestor de continguts corporatiu, sota criteris de qualitat i transparència.-Definir les fases dels processos selectius en l'aplicatiu informàtic Convocat i col∙laborar en l'elaboració dels requeriments informàtics que siguin necessaris, així com el seguiment d'implementació corresponent.-Donar suport tècnic als tribunals qualificadors constituïts per a cada procés selectiu, en qualitat de secretari/ària de l'òrgan col∙legiat, si s'escau.-Gestionar i recopilar la documentació que ha de servir de base per al desenvolupament de les sessions dels Tribunals Qualificadors, les Comissions d'Avaluació i els Òrgans Tècnics de Valoració, de forma prèvia a la seva realització i posteriorment.-Donar suport en l'organització i gestió de les proves selectives dels processos de selecció.-Col∙laborar en la gestió de les demandes externes necessàries pel desenvolupament dels processos selectius (convenis, contractes menors i propostes d'actuació, entre d'altres).-Elaborar els informes per a la resolució dels recursos administratius.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l’article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 12/12/2024 - Fi: 23/12/2024
Sistema de selecció:
Acreditacions
Realització d'una entrevista, i si s'escau un cas pràctic
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017