Nom del lloc
Auxiliar administratiu/iva C2 - 14
Cos
Cos auxiliar d'administració
Unitat orgànica
Servei Català de Trànsit
Subdirecció/Servei
Servei Territorial de Trànsit de Barcelona
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds de les persones funcionàries de carrera del cos auxiliar administratiu de l'Administració de la Generalitat. En el cas que no es presenti cap persona que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds de les persones interessades que compleixin els requisits següents:
- Estar en possessió del títol de graduat escolar, graduat en educació secundària obligatòria o equivalent.
- Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Graduat escolar, graduat en ESO, certificat d’escolaritat o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Àrea
Normativa sobre dret administratiu; Normativa sobre protecció de dades de caràcter personal; Normativa sobre el procediment sancionador en matèria de trànsit; Coneixement de les bases de dades del Servei Català de Trànsit
Àrea
Aplicatiu S@rcat; Normativa sobre registre d'entrada i sortida de documents
Formació
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Àrea
Administració electrònica
Formació
Atenció al públic i telef.
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Sobre procediment administratiu; Sobre tramitació del procediment sancionador en matèria de trànsit
Àmbit d'experiències
Registre i arxiu
Experiència professional
Aplicatiu S@rcat; Coneixements sobre el registre d'entrada i sortida de documents
Àmbit d'experiències
Atenció al públic
Experiència professional
Atenció al públic
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Aplicatiu PSN (programari específic de procediment sancionador en matèria de trànsit)
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre l’ús d’eines corporatives de tramitació electrònica; Eines de l’administració digital (e-valisa, e-notum, portasignatures, etc.); Plataformes corporatives de tramitació (EACAT, Tràmits Gencat, Tramitador Genèric, etc.)
Habilitats i aptituds:
-Tenir iniciativa, capacitat relacional i d'organització. -Tenir capacitat de treball i de gestió en equip.
Tasques assignades al lloc ofertat
-Realitzar l'atenció presencial i telefònica de les consultes realitzades per la ciutadania en matèria sancionadora, registre i competències de la Secció de Procediment.
-Fer atenció al públic -tan presencial com telefònica-donant informació sobre l’estat d’un expedient.
-Realitzar l'atenció presencial i telefònica relacionada amb els cobraments de sancions i taxes pròpies de l'SCT.
-Realitzar el registre d’entrada i de sortida de documents i el tractament digitalitzat de la documentació administrativa.
-Fer la validació de butlletes de denúncia de trànsit i de les imatges captades per radars fixos i mòbils.
-Tramitar els expedients sancionadors en matèria de trànsit i demanar els informes necessaris a l’autoritat competent
-Qualificar la documentació d’entrada i fer-ne la derivació oportuna, si és el cas
-Arxivar, controlar i gestionar la documentació general i la de registre i caixa.
-Fer el seguiment de procediments penals i contactar amb els Jutjats
-Validar la documentació necessària per a la compleció dels expedients administratius
-Fer identificació de conductors/es, fer esmenes d’escrits i tractar les al·legacions presentades
-Preparar remeses de butlletes de denúncia i gestionar la documentació adjunta
-Gestionar el telèfon de la cita prèvia
-Efectuar el cobrament de les sancions i de les taxes associades al servei públic de què es tracta.
Termini de presentació del CV
Inici: 28/01/2025 - Fi: 07/02/2025
Acreditacions
Valoració de currículum i entrevista i/o prova de coneixements