Inici > Ofertes de feina
ISP593-25 Tècnic/a de gestió A2 - 18
La Direcció General d’Administració de Seguretat del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a de gestió A2 - 18
Cos
Cos de gestió d'administració
Unitat orgànica
Direcció General d'Administració de Seguretat
Subdirecció/Servei
Direcció General d'Administració de Seguretat
Localitat
Barcelona
Horari
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds de persones amb vinculació de funcionari de carrera del cos de tècnic de gestió de la Generalitat de Catalunya. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds de les persones interessades que compleixin els requisits següents: -Estar en possessió del títol de diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent. -Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Nivell de titulació mínim requerit
Diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Formació
Ofimàtica
Àrea
Tractament de la informació numèrica
Formació
Àmbit jurídic
Àrea
Normativa sobre dret administratiu
Formació
Gestió econòmica
Àrea
Gestió del pressupost; Gestió de les subvencions
Formació
Atenció al públic i telef.
Àrea
Atenció telefònica
Formació
Ofimàtica
Àrea
Tramitació electrònica
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Sobre procediment administratiu
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Sobre tramitació de subvencions
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre redacció d'informes
Àmbit d'experiències
Atenció al públic
Experiència professional
Atenció telefònica
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Preparació de convocatòries de subvencions
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
En tramitació electrònica d’expedients administratius
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Sobre tramitació de documents pressupostaris de despesa
Habilitats i aptituds:
Treball en equip, comunicació, organització, planificació del treball i adaptabilitat
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
Donar suport tècnic a la elaboració de la documentació relativa a l’aprovació de les línies de subvenció que gestioni la Direcció General, en coordinació amb la SG d’Anàlisi, Planificació i Gestió Econòmica. Col·laborar en la gestió de les qüestions pressupostàries de les línies de subvencions adreçades als municipis per a la instal·lació de càmeres de videovigilància policial. Col·laborar en l’assessorament a les entitats peticionàries de subvenció sobre les característiques, requisits i qualsevol altre informació que hi estigui relacionada, dins de l’àmbit de les seves funcions. Portar el control i col·laborar en la gestió i tramitació del compliment dels terminis i l’adequació de les peticions de subvenció per preparar les valoracions que escaiguin. Donar suport en la gestió dels recursos humans de la Direcció General. Donar suport i fer el seguiment de les necessitats pressupostàries de la Direcció General. Portar el control de l’execució del pressupost i la gestió de les factures de l’àmbit de la Direcció General. Col·laborar en la gestió i organització de jornades i actes que siguin competència de la Direcció General. Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada pel seu o per la seva superior jeràrquic/a. A més, les pròpies del cos, escala i categoria al qual pertany.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionària del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari/a, nomenament d’interí/na, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l’article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 03/11/2025 - Fi: 13/11/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Realització d’una entrevista personal i/o prova, entre les persones candidates que es presentin a la plaça vacant i compleixin els requisits d’accés al lloc de treball.
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017