Inici > Ofertes de feina
ISP217-25 Tècnic/a superior A1 - 21
La Secretaria General del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Secretaria General
Subdirecció/Servei
Serveis Territorials d'Interior de Girona
Localitat
Girona
Jornada
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, ser funcionari de carrera del cos superior d’administració de la Generalitat. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds del personal que compleixi els requisits següents: - Estar en possessió del títol de llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, doctor/a o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Nivell de titulació acadèmica
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Titulació acadèmica
Enginyeria industrial; Geografia; Enginyer agrònom; Enginyer de forest; Enginyeria química; Ciències ambientals
Coneixement d'idioma estranger
Anglès , Mitjà ; Francès , Mitjà
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 3 - certificat avançat
Formació
Gestió d'emergències
Àrea
Normativa sobre protecció civil a Catalunya; Plans d'Emergència i protecció territorials; Plans d'Emergència i protecció especials; Plans d'autoprotecció; Cartografia; Prevenció d'incendis i mesures d'emergència; Sistemes d'informació geogràfica; Centrals d'Emergències; Tècniques de comunicació i factor humà
Carnet de conduir
B (cotxe igual o inferior 3500kg)
Àmbit d'experiències
Gestió d’emergències
Experiència professional
Elaboració i/o participació en plans d'emergència i protecció territorials; Elaboració i/o participació en plans d'emergència i protecció especials; Habilitats comunicatives; Sistemes d'informació geogràfica; Centrals d'emergències; Estructura i organització de les emergències a la Generalitat; En matèria de protecció civil; Elaboració o col·laboració en programes de formació de protecció civil; Organització i/o coordinació de simulacres
Habilitats i aptituds:
Capacitat de comunicació i lideratge. Treball en equip. Planificació, organització, mètode i ordre. Control de les emocions i l’estrès. Es valorarà: Disposar del curs de tècnic de guàrdies del CECAT. Disposar dels cursos d’acreditació de tècnics per a la redacció de plans d’autoprotecció locals i autonòmics. Disposar de formació en l’àmbit de protecció civil: normativa sobre Protecció Civil a Catalunya, plans d’emergència de Catalunya, Document Únic de Protecció Civil Municipal, centres d’emergències, organització de simulacres i gestió d’emergències. Sistemes d’informació geogràfica i ofimàtica.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
a/ Donar assistència i assessorament a les entitats locals en matèria de protecció civil. Informar els Plans de protecció civil municipal per a la seva homologació i informar els planejaments urbanístics respecte els riscos de protecció civil. b/ Donar suport a les empreses i activitats en l’elaboració i tramitació dels plans d’autoprotecció. Informar Plans d’autoprotecció d’àmbit autonòmic. c/ Col·laborar en la planificació i implantació dels plans de protecció civil en el territori. Coordinar accions d’implantació i simulacres. d/ Participar en la realització de campanyes informatives i sensibilització de la població en matèria de protecció civil. e/ Formar part dels grups de treball de Protecció civil que es creïn per elaborar plans d’emergència de protecció civil. f/ Fer el seguiment i aportar dades per l’actualització del mapa de Protecció civil. g/ Gestionar i mantenir de la base de dades dels registres de protecció civil i dels ens locals. h/ Atendre les sol·licituds d’informació en matèria de Protecció civil del públic en general i els ens locals i empreses. i/Qualsevol altra funció que se li encomani en relació amb la matèria.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionaria del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l’article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 09/04/2025 - Fi: 22/04/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
entrevista i /o prova
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017