Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Servei Català de Trànsit
Subdirecció/Servei
Servei de Recursos Humans
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds del personal funcionari de carrera del cos superior d’administració de la Generalitat de Catalunya. En el cas que no es presentin persones funcionàries que compleixin el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds de persones interessades que compleixin els requisits següents: - Estar en possessió del títol de llicenciat, arquitecte, enginyer o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 3 - certificat avançat
Àrea
Gestió de la base de dades del GIP (SIP); Gestió de RRHH en general i, específicament, en l'àmbit de les adm. públiques; Normativa sobre la Funció Pública; Normativa sobre seguretat i salut laboral
Àrea
Funcionament òrgans participació en prev. riscos laborals
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Aplicatiu GIP (SIP); Gestió de RRHH a l'Adm. pública i, en general, al sector públic; Gestió de prevenció de riscos, seguretat i salut laboral
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre l’ús d’eines corporatives de tramitació electrònica
Habilitats i aptituds:
-Tenir iniciativa, capacitat relacional i d'organització.
-Tenir capacitat de treball i de gestió en equip.
Tasques assignades al lloc ofertat
•Gestionar els processos de selecció i provisió provisional de personal laboral temporal i/o fix.
•Participar en les avaluacions dels processos de nou accés i de canvi de destinació per proveir les places de personal laboral temporal i/o fix.
•Fer el seguiment de les novetats normatives en l’àmbit del personal laboral.
•Supervisar la implantació de les mesures de prevenció de riscos laborals previstes a les corresponents avaluacions i fer-se el seguiment.
•Col·laborar amb la Subdirecció General de Prevenció de Riscos Laborals del Departament en la implantació i supervisió del compliment de la planificació de les mesures de prevenció, eliminació, control i reducció de riscos laborals previstes a les avaluacions corresponents.
•Col·laborar en la investigació i el seguiment de l’accidentalitat laboral de l’SCT.
•Tramitar i notificar els expedients d’accidents laborals (ATRI, Siltra i CoNTA).
•Assessorar i coordinar les reunions del Comitè de Seguretat i Salut, i fer les funcions de secretari/a del Comitè.
•Organitzar la gestió documental en l’àmbit de la prevenció de riscos i salut laboral.
Termini de presentació del CV
Inici: 23/01/2025 - Fi: 03/02/2025
Acreditacions
Valoració de currículum i entrevista i/o prova de coneixements