Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Direcció de Serveis
Subdirecció/Servei
Servei de Contractació de la Subdirecció General de Contractació i Patrimoni
Durada
Substitució transitòria de la persona titular. Lloc reservat
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds del personal amb vinculació de funcionari de carrera del cos superior de l’Administració de la Generalitat. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds del personal que compleixi els requisits següents:
- Estar en possessió del títol de llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent.
- Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Àrea
Normativa sobre contractació administrativa; Plataforma de serveis de contractació pública (PSCP); Eina de licitació electrònica (sobre digital); Elaboració de plecs de clàusules i funcionament de les meses de contractació; Aplicatiu GEEC (gestió electrònica expedients de contractació)
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Funcionament del Registre Públic de Contractes; Funcionament del Registre Electrònic d'Empreses Licitadores (RELI); Sobre contractació administrativa; Sobre el GECAT; Aplicatiu GEEC (gest. electrònica exp. de contractació); Sobre l’ús de la Plataforma de serveis de contractació pública (PSCP); Sobre l’ús del Registre públic de contractes (RPC); Sobre el funcionament del sobre digital (eina de licitació electrònica); Preparació de plecs de clàusules contractuals i funcionament de les meses de contractació
Habilitats i aptituds:
- Coneixement i experiència en els aplicatius GEEC, GECAT, RELI i Plataforma de Contractació Pública. - Formació específica en matèria de contractació pública. - Coneixement de la contractació del Departament d'Interior i Seguretat Pública. - Capacitat de treball en equip. - Coneixement i experiència en funcions similars a les descrites en aquest lloc de treball.
Tasques assignades al lloc ofertat
- Elaboració, tramitació i seguiment dels expedients de contractació.
- Atendre i resoldre consultes en matèria de contractació.
- Elaboració de plecs de clàusules administratives particulars i col·laboració en l'elaboració dels plecs de prescripcions tècniques.
- Altres funcions anàlogues que li encarregui el seu superior.
Termini de presentació del CV
Inici: 14/07/2025 - Fi: 24/07/2025
Acreditacions
Realització d'una entrevista