Nom del lloc
Administratiu/iva C1 - 13
Unitat orgànica
Direcció General dels Agents Rurals
Subdirecció/Servei
Servei de Gestió Econòmica i Contractació
Localitat
Santa Perpètua de Mogoda
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Fase 1: prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds del personal amb vinculació de funcionari de carrera del cos d’administració de l'Administració de la Generalitat.
En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, se seguirà l’ordre de prelació següent:
Fase 2: en segon lloc es tindran en compte les sol·licituds presentades per persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33% que acreditin la seva capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions i tasques corresponents al lloc ofert.
Fase 3: Si no hi ha cap candidat amb discapacitat, es tindran en compte les sol·licituds de la resta d’aspirants.
Els aspirants de les fases 2 i 3 ha de complir els requisits següents:- Estar en possessió del títol de batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent.
- Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 1 - certificat bàsic; Nivell 2 - certificat mitjà; Nivell 3 - certificat avançat
Àrea
Gestió del pressupost; Gestió de les subvencions; Normativa sobre contractació administrativa; Aplicatiu GECAT; Comptabilitat pública; Aplicatiu GEEC (gestió electrònica expedients de contractació)
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Sobre contractació administrativa; Sobre tramitació de subvencions; Sobre el GECAT; Sobre taxes i preus públics; Aplicatiu GEEC (gest. electrònica exp. de contractació)
Habilitats i aptituds:
- Coneixements i experiència en les funcions esmentades
- Experiència en redacció d’informes de contractes menors
- Experiència en programari Office 365
- Coneixement de les aplicacions GEEC i GECAT
- Formació relacionada amb els continguts del lloc de treball
- Coneixements i experiència sobre el Cos d’Agents Rurals
- Nivell d’ACTIC
- Capacitat d’organització en el treball
- Capacitat de treball en equip
Tasques assignades al lloc ofertat
- Donar suport a la coordinació de la distribució de material d’ús comú (material oficina, mobiliari, paper...) de la Direcció General d’Agents Rurals
- Gestionar els expedients de contractes menors
- Iniciar els expedients de contractació administrativa al GEEC
- Gestionar la bústia electrònica comuna de la unitat de contractació
- Altres funcions de naturalesa anàloga que li siguin encomanades pels seus superiors jeràrquics
Termini de presentació del CV
Inici: 20/06/2025 - Fi: 30/06/2025
Acreditacions
Entrevista i si cal, prova