Inici > Ofertes de feina
ISP328-24 Auxiliar administratiu/iva C2 - 14
El Servei Català de Trànsit del Departament d’Interior ha de cobrir el següent lloc de treball:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Auxiliar administratiu/iva C2 - 14
Cos
Cos auxiliar d'administració
Unitat orgànica
Servei Català de Trànsit
Subdirecció/Servei
Servei de Coordinació Administrativa i Organització
Localitat
Barcelona
Horari
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, ser funcionari de carrera del cos auxiliar administratiu de l’Administració de la Generalitat. En cas que no es presenti cap candidat que reuneixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds d’altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: - Estar en possessió del títol de graduat escolar, graduat en educació secundària obligatòria o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Nivell de titulació mínim requerit
Graduat escolar, graduat en ESO, certificat d’escolaritat o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Formació
Àmbit jurídic
Àrea
Normativa sobre procediment administratiu sancionador
Formació
Registre i arxiu
Àrea
Sistema de conservació i preservació digital de la documentació: XML, PDF-A; Organització dels documents administratius; Aplicatiu S@rcat; Normativa sobre registre d'entrada i sortida de documents
Formació
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Àrea
Administració electrònica
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Sobre procediment sancionador
Àmbit d'experiències
Registre i arxiu
Experiència professional
Aplicatiu S@rcat; Coneixements sobre el registre d'entrada i sortida de documents
Habilitats i aptituds:
-Tenir iniciativa, capacitat relacional i d'organització. -Tenir capacitat de treball i de gestió en equip.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
-Realitzar registre d'entrada i sortida de documents -Realitzar tasques relacionades amb EACAT. -Donar suport administratiu al Servei de Coordinació Administrativa i Organització. -Donar suport a la tramitació de la documentació i els expedients sancionadors en matèria de trànsit. -Fer la tramitació administrativa derivada del funcionament del Servei. -Introduir, i mantenir dades que fan referència a la documentació generada i/o les corresponents als registres corporatius. -Realitzar tasques d’arxiu. -Donar suport a la tramitació electrònica d’expedients de contractació. -Qualsevol altra funció que li sigui encomanada.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l’article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 10/09/2024 - Fi: 23/09/2024
Sistema de selecció:
Acreditacions
Valoració de currículum i entrevista i/o prova de coneixements
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017