Nom del lloc
Tècnic/a de gestió A2 - 20
Cos
Cos de gestió d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments
Subdirecció/Servei
Servei de Convocatòries de la Subdirecció General d'Administració i Recursos
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds de les persones funcionàries de carrera del cos de gestió d'administració de la Generalitat de Catalunya. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds d'altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: - Estar en possessió del títol de diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica, grau o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Carnet de conduir
B (cotxe igual o inferior 3500kg)
Àmbit d'experiències
Àmbit jurídic
Experiència professional
Sobre procediment administratiu
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Sobre contractació administrativa
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Aplicatiu GIP (SIP); Aplicatiu DataSet Vision aplicat a la base de dades del GIP; Gestió de processos selectius (sector públic i privat)
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre redacció d'informes; Edició de textos; Sobre l’ús d’eines corporatives de tramitació electrònica; En la implantació i seguiment de sistemes de gestió de la documentació; En assessorament i/o gestió sobre accessibilitat a la informació
Habilitats i aptituds:
Es valorarà l'experiència en les tasques assignades al lloc ofert. Planificació i organització. Capacitat de comunicació. -Treball en equip. Resolució de problemes i iniciativa. Coneixement sobre l'estructura i funcionament del cos de Bombers.
Tasques assignades al lloc ofertat
-Elaborar i redactar informació que es difon a través de la intranet de la DGPEIS, de la intranet del Departament d'Interior i Seguretat Pública i dels webs corporatius de la Generalitat de Catalunya en relació a les convocatòries del cos de Bombers de la Generalitat. -Editar informació per fer‐ne difusió als webs del Departament d'Interior i Seguretat Pública
mitjançant el gestor de continguts corporatiu, sota criteris de qualitat i transparència. -Definir les fases dels processos selectius en l'aplicatiu informàtic Convocat i col∙laborar en l'elaboració dels requeriments informàtics que siguin necessaris, així com el seguiment
d'implementació corresponent. -Donar suport tècnic als tribunals qualificadors constituïts per a cada procés selectiu, en qualitat de secretari/ària de l'òrgan col∙legiat, si s'escau. -Gestionar i recopilar la documentació que ha de servir de base per al desenvolupament de
les sessions dels Tribunals Qualificadors, les Comissions d'Avaluació i els Òrgans Tècnics de
Valoració, de forma prèvia a la seva realització i posteriorment. -Donar suport en l'organització i gestió de les proves selectives dels processos de selecció. -Col∙laborar en la gestió de les demandes externes necessàries pel desenvolupament dels processos selectius (convenis, contractes menors i propostes d'actuació, entre d'altres). -Elaborar els informes per a la resolució dels recursos administratius.
Termini de presentació del CV
Inici: 23/01/2025 - Fi: 03/02/2025
Acreditacions
Realitzar una entrevista i, si s'escau, una prova