Inici > Ofertes de feina
ISP262-25 Tècnic/a superior A1 - 21
La Direcció General de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir temporalment el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments
Subdirecció/Servei
Servei de Recursos Humans de la Subdirecció General d'Administració i Recursos
Localitat
Barcelona
Jornada
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Motiu
Per acumulació de tasques
Durada
Màxim 5 mesos
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds de persones amb vinculació de funcionari de carrera del cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds d'altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: -Estar en possessió del títol de llicenciat/ada, enginyer/a, grau o equivalent. -Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Gestió de RRHH a l'Adm. pública i, en general, al sector públic; Gestió de processos selectius (sector públic i privat)
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre redacció d'informes
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Gestió dels expedients de modificació de la relació de llocs de treball (RLT); Preparació de les bases de les convocatòries per a la provisió de llocs; Seguiment de les convocatòries de concursos generals i específics
Habilitats i aptituds:
Es valoraran els coneixements de l’estructura, organització i funcionament de la Direcció General de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments, així com de les aplicacions informàtiques pròpies relatives a la gestió del cos de Bombers. - Planificació i organització.-Capacitat de comunicació. - Treball en equip. - Resolució de problemes i iniciativa.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
- Elaborar els expedients i informes justificatius corresponents a modificacions de la relació de llocs de treball de la Direcció General per a la seva posterior tramitació. Col·laborar en l'elaboració de descripcions de llocs de treball; - Fer el seguiment i controlar l'estat de la relació de llocs de treball i de la plantilla de personal de la Direcció General; - Gestionar tots els canvis de llocs de treball conseqüència de les resolucions de les convocatòries de selecció i de provisió, dels concursos de mèrits i capacitats, dels processos extraordinaris de provisió del cos de bomber i dels que passin a situació de segona activitat del personal del Cos de Bombers; - Dur a terme el control sobre la consolidació de grau i elaborar les resolucions de consolidació de grau consolidat del personal del cos de bombers.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis si s’és funcionari de carrera del cos superior d'administració o, en altres casos, interinatge per excés o acumulació de tasques per un termini màxim de 5 mesos.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 07/05/2025 - Fi: 19/05/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Realització d'una entrevista
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017