Inici > Ofertes de feina
ISP418-25 Tècnic/a de gestió A2 - 18
La Direcció General de Protecció Civil del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir temporalment el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a de gestió A2 - 18
Cos
Cos de gestió d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de Protecció Civil
Subdirecció/Servei
Servei Gestió d'Emergències
Localitat
Reus
Jornada
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
- Prioritàriament, personal funcionari de carrera del cos de gestió d’administració de la Generalitat. - Excepcionalment, en el cas que no es presenti cap funcionari de carrera del mateix cos que compleixi amb aquest requisit es tindran en compte les sol·licituds de les persones que compleixin els requisits següents: • Estar en possessió del títol de diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent. • Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o superior de la DG de Política Lingüística o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Formació
Gestió d'emergències
Àrea
Normativa sobre protecció civil a Catalunya; Seguretat; Centrals d'Emergències
Àmbit d'experiències
Gestió d’emergències
Experiència professional
Protocols d'actuació en situació d'emergència; Habilitats comunicatives; Centrals d'emergències; Estructura i organització de les emergències a la Generalitat; En matèria de protecció civil
Habilitats i aptituds:
Capacitat analítica; Treball en equip; Coordinació de grups de treball tècnics; Organització, planificació i autonomia; Proactivitat; Adaptació a entorns canviants d’alta demanda i urgència; Experiència en comunicacions i tecnologia d’emergències; Experiència en centres d’emergència en matèria de protecció civil. Es valorarà tenir el curs bàsic per al personal tècnic de guàrdia del CECAT que imparteix l’ISPC.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
Col·laborar en la gestió del personal de les sales del CECAT fent seguiment des quadrants i les necessitats que se’n derivin. Participar en la formació i en l’actualització del personal del CECAT i de les bosses de tècnics operadors de control. Implantar els procediments i les eines tecnològiques que se li encomanin. Fer seguiment del funcionament de les eines de comunicació i alerta de protecció civil. Fer seguiment de les dades de contactes dels plans de protecció civil i de les entitats municipals. Actualitzar les dades de contacte de SICECAT. Participar en la valoració i extracció de dades per al desenvolupament de les funcions del CECAT i de les estadístiques anuals de les necessitats extraordinàries de guàrdies per emergències.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l’article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 18/08/2025 - Fi: 28/08/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Entrevista i/o prova
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017