Nom del lloc
Tècnic/a de gestió A2 - 18
Cos
Cos de gestió d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de la Policia
Subdirecció/Servei
Servei d'Administració de les Unitats Centrals
Horari
Especial (matins + una tarda)
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, ser funcionari de carrera del cos de gestió d'administració de la Generalitat de Catalunya. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol•licituds d’altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: . Estar en possessió del títol de diplomat/ada universitari/ària de 1r cicle, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a o equivalent . Estar en possessió del Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Àrea
Tractament de la informació escrita; Tractament de la informació numèrica; Tractament de les dades
Formació
Gestió d'emergències
Àrea
Prevenció de riscos laborals
Àmbit d'experiències
Manteniment
Experiència professional
Seguiment d’actuacions de manteniment preventiu realitzades per empreses externes; Tasques de canvis de distribució i adequació d’espais interns
Habilitats i aptituds:
Experiència en tasques iguals i similars, planificació i organització, habilitats comunicatives, disposició per treballar en equip i en xarxa, actitud proactiva i adaptabilitat.
Tasques assignades al lloc ofertat
Gestionar les tasques relacionades amb les infraestructures i el manteniment.
Demanar pressupostos, fer acompanyament a altres empreses externes i seguiment
de les seves feines.
Participar i fer el seguiment de les reunions de coordinació empresarial i del Pla
d’Autoprotecció del Complex Central.
Realitzar el seguiment de l’execució de les mesures correctores en matèria de
prevenció de riscos laborals a l’edifici del Complex Central.
Gestionar la base de dades en la qual s’informen les mesures correctores i les
actuacions realitzades.
Coordinar-se amb els usuaris i els equips de manteniment (extern i intern) de l’edifici
del Complex Central per realitzar actuacions de manteniment.
Elaborar informes relatius a les actuacions correctores en matèria de prevenció de
riscos laborals.
Elaborar propostes de memòries justificatives de contractes menors relatius a
l’execució de mesures correctores de prevenció de riscos laborals i actuacions de
manteniment.
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que els sigui encomanada.
Termini de presentació del CV
Inici: 30/01/2025 - Fi: 11/02/2025
Acreditacions
Entrevista i / o prova