Inici > Ofertes de feina
ISP1218-25 Tècnic/a de gestió A2 - 18
La Direcció General de la Policia del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir temporalment el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a de gestió A2 - 18
Cos
Cos de gestió d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de la Policia
Subdirecció/Servei
Servei d'Administració de les Unitats Centrals
Localitat
Sabadell
Jornada
Normal
Horari
Especial (matins+una tarda)
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
- Prioritàriament, ser funcionari de carrera del cos de gestió d'administració de la Generalitat de Catalunya. - En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol•licituds d’altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: 1. Estar en possessió del títol de diplomat/ada universitari/ària de 1r cicle, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a o equivalent 2. Estar en possessió del Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Formació
Ofimàtica
Àrea
Tractament de la informació escrita; Tractament de la informació numèrica; Tractament de les dades
Habilitats i aptituds:
Experiència en tasques iguals o similars. Planificació i organització. Habilitats comunicatives. Disposició per treballar en equip i en xarxa. Actitud proactiva i adaptabilitat.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
- Programació, preparació i acompanyament de visites al Complex Central. - Planificació, preparació i execució d’actes a l’auditori. - Gestió d’àpats. - Seguiment amb l’empresa adjudicatària del contracte administratiu relatiu al servei de cafeteria, en règim d’autoservei i càtering. - Suport tècnic als esdeveniments que es realitzen al Complex Central i participació en les reunions preparatòries. - Interlocució informàtica del personal del Servei. - Creació i manteniment de les bases de dades del Servei. - Manteniment de l’organigrama del Servei i del directori de personal adscrit. - Elaboració i tractament d’indicadors de gestió. - Recollida d’informació i elaboració de la memòria del Servei. - Creació d’enquestes per valorar el nivell de satisfacció dels usuaris amb els contractes de serveis.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionària de carrera del cos corresponent. Si no es presenta cap persona funcionària, nomenament d'interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l'article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 17/03/2025 - Fi: 27/03/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Entrevista i / o prova
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017