Nom del lloc
Tècnic/a de gestió A2 - 18
Cos
Cos de gestió d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de la Policia
Subdirecció/Servei
Servei d'Administració de les Unitats Centrals
Horari
Especial (matins+una tarda)
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
- Prioritàriament, ser funcionari de carrera del cos de gestió d'administració de la Generalitat de Catalunya. - En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol•licituds d’altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: 1. Estar en possessió del títol de diplomat/ada universitari/ària de 1r cicle, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a o equivalent 2. Estar en possessió del Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Àrea
Tractament de la informació escrita; Tractament de la informació numèrica; Tractament de les dades
Habilitats i aptituds:
Experiència en tasques iguals o similars. Planificació i organització. Habilitats comunicatives. Disposició per treballar en equip i en xarxa. Actitud proactiva i adaptabilitat.
Tasques assignades al lloc ofertat
- Programació, preparació i acompanyament de visites al Complex Central.
- Planificació, preparació i execució d’actes a l’auditori.
- Gestió d’àpats.
- Seguiment amb l’empresa adjudicatària del contracte administratiu relatiu al servei de cafeteria, en règim d’autoservei i càtering.
- Suport tècnic als esdeveniments que es realitzen al Complex Central i participació en les reunions preparatòries.
- Interlocució informàtica del personal del Servei.
- Creació i manteniment de les bases de dades del Servei.
- Manteniment de l’organigrama del Servei i del directori de personal adscrit.
- Elaboració i tractament d’indicadors de gestió.
- Recollida d’informació i elaboració de la memòria del Servei.
- Creació d’enquestes per valorar el nivell de satisfacció dels usuaris amb els contractes de serveis.
Termini de presentació del CV
Inici: 17/03/2025 - Fi: 27/03/2025
Acreditacions
Entrevista i / o prova