Inici > Ofertes de feina
ISP044-25 Tècnic/a superior A1 - 21
La Direcció General de Protecció Civil del Departament d’Interior i seguretat Pública ha de cobrir els llocs de treball següents:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de Protecció Civil
Subdirecció/Servei
Servei d'Implantació
Localitat
Barcelona
Horari
Normal
Nombre de vacants
2
Motiu i durada
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, ser funcionari de carrera del cos superior d’administració de la Generalitat. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds del personal que compleixi els requisits següents: - Estar en possessió del títol de llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau, doctor/a o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Formació
Gestió d'emergències
Àrea
Plans d'autoprotecció
Àmbit d'experiències
Gestió d’emergències
Experiència professional
Elaboració i/o participació en plans d'emergència i protecció territorials; Elaboració i/o participació en plans d'emergència i protecció especials; En matèria de protecció civil
Habilitats i aptituds:
Comunicació, planificació, organització, mètode i ordre. Treball en equip · Coordinació de grups de treball tècnics · Organització, planificació i autonomia - Proactivitat · Adaptació a entorns canviants d’alta demanda i urgència. També es valorarà experiència en: Implantació de plans de protecció civil, organització de simulacres. Coneixements dels plans de protecció civil autonòmics. Coneixements TIC. Es valorarà disposar del curs de formació bàsica i/o superior per l'elaboració de PAUs de les activitats i centres d’interès per a la protecció civil local i/o de Catalunya.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
a) Executar les accions de control, avaluació i inspecció de la implantació del plans d’autoprotecció corresponents al Decret 30/2015 de 3 de març, pel qual s'aprova el catàleg d'activitats i centres obligats a adoptar mesures d'autoprotecció i es fixa el contingut d'aquestes mesures. b) Emetre informes sobre l’informe de descripció de les actuacions d’implantació del pla realitzades en el primer any d’homologació del pla que han de realitzar les activitats afectades per l’Annex IA del Decret 30/2015. c) Comprovar la realització efectiva del programa de formació teòrica i pràctica al personal que treballa en l’activitat. d) Comprovar la suficiència de la informació facilitada a les persones usuàries sobre els riscos, les mesures a prendre en emergències i sobre els mitjans per fer efectives questes mesures: vies d’evacuació, punts de reunió, i zones de confinament. e) Revisar els informes d’autoavaluació dels simulacres elaborats per les activitats i signats pel cap de l’emergència. f) Proposar a les activitats les actuacions correctores oportunes en relació amb les disconformitats detectades.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis en lloc vacant, si la persona seleccionada és funcionari del cos corresponent. Si no es presenta cap funcionari, nomenament d’interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l’article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 23/01/2025 - Fi: 03/02/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Entrevista i/o prova
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017