Nom del lloc
Auxiliar administratiu/iva C2 - 12
Cos
Cos auxiliar d'administració
Unitat orgànica
Direcció General d'Administració de Seguretat
Subdirecció/Servei
Subdirecció general d'Espectacles Públics i Activitats Recreatives
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds de persones amb vinculació de funcionari de carrera del cos auxiliar administratiu de la Generalitatde Catalunya.
En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds de les personesinteressades que compleixin els requisits següents:
Estar en possessió del títol de graduat escolar, graduat en educació secundària obligatòria o equivalent.
Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Graduat escolar, graduat en ESO, certificat d’escolaritat o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà
Àrea
Tractament de la informació escrita; Tractament de la informació numèrica; Tractament de les dades
Àrea
Organització dels documents administratius
Àmbit d'experiències
Registre i arxiu
Experiència professional
Coneixements sobre el registre d'entrada i sortida de documents
Àmbit d'experiències
Atenció al públic
Experiència professional
Atenció telefònica; Atenció al públic
Habilitats i aptituds:
Capacitat de treball en equip. Habilitats en atenció al ciutadà.
Tasques assignades al lloc ofertat
Atendre dubtes i consultes del personal de control d’accés, de forma telefònica i especialment de forma presencial, atendre personalment i recollir tota la documentació per obtenir les habilitacions, duplicats i renovacions del personal de control d’accés; imprimir els carnets i distintius i lliurar-los a les persones sol·licitants; realitzar trucades telefòniques a les persones que hagin tramitat la seva habilitació com a personal de control d’accés perquè vinguin a recollir-la personalment; lliurar documentació al públic, així com els carnets i distintius d’habilitació de personal de control d’accés; introduir al programa “PCA” (personal de control d’accés) de la unitat, la documentació presentada per obtenir les habilitacions, duplicats i renovacions del personal de control d’accés; donar suport en les convocatòries d’habilitació de personal de control d’accés (preparació de materials, lliurament de documentació, etc.) en la fase prèvia, durant i després de la realització de les proves d’habilitació.
Termini de presentació del CV
Inici: 03/10/2024 - Fi: 14/10/2024
Acreditacions
Realització d’una entrevista personal i/o d’una prova prèvia de coneixements sobre l’àmbit de competències i funcions d’aquest lloc de treball.