Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments
Subdirecció/Servei
Servei de Contractació i Patrimoni de la Subdirecció General d’Administració i Recursos
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament es tindran en compte les sol·licituds de persones amb vinculació de funcionari de carrera del cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds d'altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents: - Estar en possessió del títol de llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent. - Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Àrea
Redacció d'acords i convenis; Normativa sobre responsabilitat patrimonial de l'Adm. pública
Àrea
Normativa sobre contractació administrativa
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Sobre contractació administrativa; Preparació de plecs de clàusules contractuals i funcionament de les meses de contractació
Habilitats i aptituds:
- Coneixements de l'estructura i l'organització de la Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments. - Habilitats: Planificació i Organització; Treball en equip; Rigor i mètode; Comunicació; Flexibilitat i adaptabilitat.
Tasques assignades al lloc ofertat
- Redactar la documentació administrativa, amb especial atenció a la contractació de subministraments, serveis i obres, oferint suport a l’òrgan tècnic i assistint a les meses de contractació de les licitacions impulsades per aquesta Direcció General. - Realitzar el seguiment i control dels expedients de contractació durant la seva execució, així com elaborar la documentació jurídica i tècnica per a la pròrroga, modificació, imposició de penalitats i, si correspon, devolució de garanties. Si escau, proposar noves contractacions, en coordinació amb els serveis tècnics de la DGPEIS. - Participar en la tramitació dels expedients d’adquisició, cessió o arrendament de béns mobles i immobles, proporcionant assistència jurídica i tècnica en el procés de regularització patrimonial dels elements immobles adscrits a la DGPEIS. - Participar, elaborar i proporcionar suport jurídic i tècnic en la tramitació dels convenis relacionats amb les àrees pròpies de la DGPEIS.
Termini de presentació del CV
Inici: 01/08/2025 - Fi: 11/08/2025
Acreditacions
Realització d'una entrevista