Inici > Ofertes de feina
ISP006-25 Tècnic/a de gestió A2 - 18
L’Institut de Seguretat Pública de Catalunya del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir el lloc de treball següent:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Tècnic/a de gestió A2 - 18
Cos
Cos de gestió d'administració
Unitat orgànica
Institut de Seguretat Pública de Catalunya
Subdirecció/Servei
Escola de Bombers, Protecció Civil i Agents Rurals de Catalunya
Localitat
Mollet del Vallès
Horari
Normal
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Motiu
Per acumulació de tasques
Durada
Màxim 6 mesos
Requisits d'ocupació del lloc
- Personal funcionari de carrera del Cos de gestió d’administració de la Generalitat de Catalunya. - Excepcionalment, es tindran en compte les sol·licituds de les persones interessades que compleixin els requisits següents, en el cas que no es presenti cap persona funcionària de carrera del mateix cos que compleixi amb els requisits establerts i les capacitats per a la seva ocupació: • Disposar de la titulació de diplomatura universitària de 1er cicle, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o equivalent. • Certificat de nivell de suficiència de català (C1) de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Diplomat/ada, enginyer/a tècnic/a, arquitecte/a tècnic/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Acreditacions oficials ACTIC
Nivell 2 - certificat mitjà; Nivell 3 - certificat avançat
Formació
Àmbit jurídic
Àrea
Redacció d'informes, propostes i resolucions
Formació
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Àrea
Administració electrònica; Gestió de projectes
Formació
Gestió econòmica
Àrea
Aplicatiu GEEC (gestió electrònica expedients de contractació)
Àmbit d'experiències
Gestió econòmica
Experiència professional
Sobre contractació administrativa
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre redacció d'informes i avaluació d'indicadors de seguiment; En la implantació i seguiment de sistemes de gestió de la documentació; En l’ús de les TIC en entorns d’aprenentatge en línia; Anàlisi, diagramació i simplificació de processos; Eines de l’administració digital (e-valisa, e-notum, portasignatures, etc.)
Habilitats i aptituds:
-Habilitats comunicatives i de treball en equip. -Capacitat d'organització del treball. -Iniciativa i proactivitat.
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
-Suport a la gestió administrativa de les activitats formatives. -Suport al procediment d’inscripcions de les activitats formatives. -Suport a l’elaboració i tramitació de les activitats formatives. -Col·laboració en l’avaluació acadèmica i en les qualificacions. -Suport al control i seguiment de docents i alumnats. -Suport a la gestió dels cursos de formació. -Suport a la gestió de bases de dades de centres acreditats com a centre de formació de personal tècnic competent per elaborar plans d’autoprotecció de les activitats d’interès per a la protecció civil local. -Suport a la gestió de la contractació a través del GEEC. -Qualsevol altra funció que li sigui encomanada, en l’àmbit de les seves competències tècniques.
Forma d'ocupació
Comissió de serveis, si és funcionari del cos de gestió de la Generalitat de Catalunya, o nomenament interí en altres
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 09/01/2025 - Fi: 20/01/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Prova teòrica ; Realització d'una entrevista
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017