Inici > Ofertes de feina
ISP1266-25 Auxiliar administratiu/iva C2 - 14
La Direcció General de la Policia del Departament d’Interior i Seguretat Pública ha de cobrir temporalment el lloc de treball següent, en substitució de la persona titular del lloc:
Descripció del lloc
Nom del lloc
Auxiliar administratiu/iva C2 - 14
Cos
Cos auxiliar d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de la Policia
Subdirecció/Servei
Servei d'Administració de la Regió Policial Metropolitana Sud
Localitat
Vilanova i la Geltrú
Jornada
Normal
Horari
Especial (matins + una tarda)
Nombre de vacants
1
Motiu i durada
Motiu
Per cobrir una baixa
Durada
Per substituir la incapacitat temporal, el permís per naixement de la mare biològica, possibles inci
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds del personal funcionari de carrera del cos auxiliar d'administració de l’Administració de la Generalitat. En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds de les persones interessades que compleixin els requisits següents: Estar en possessió del títol de graduat escolar, educació secundària obligatòria o equivalent. Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Graduat escolar, graduat en ESO, certificat d’escolaritat o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Formació
Recursos humans
Àrea
Aplicatiu GP; Aplicatiu PGH; Normativa sobre Seguretat Social; Règim estatutari del cos de Mossos d’Esquadra
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Sobre tramitació de permisos, llicències; Aplicatiu GP; Aplicatiu PGH
Àmbit d'experiències
Registre i arxiu
Experiència professional
Sobre sistemes de conservació i preservació de documents
Habilitats i aptituds:
Experiència en tasques iguals o similars. Planificació i organització. Habilitats comunicatives. Disposició per treballar en equip i en xarxa. Actitud proactiva i adaptabilitat
Funcions del lloc
Tasques assignades al lloc ofertat
donar suport en la gestió de l’àmbit de recursos humans dels funcionaris del CME: aplicació de gestió horària; permisos i llicències; indemnitzacions per raó del servei; incidències de la Seguretat Social; arxiu i custòdia de la documentació; redacció de cartes i escrits; donar suport en la gestió de recursos materials: parc mòbil, subministrament del material; vestuari; donar suport en la gestió de les ordres judicials, les citacions i les notificacions judicials als funcionaris del Cos de Mossos d’Esquadra. Col·laborar en el control de despeses que s’hagin d’atendre amb el fons de maniobra i en la facturació. Qualsevol altra funció que li sigui encomanada pel seu o per la seva superior jeràrquic/a relacionada amb el cos.
Forma d'ocupació
Si la persona seleccionada és funcionària del cos corresponent, comissió de serveis per substitució transitòria del la persona titular del lloc de treball, pel temps en què aquesta es trobi en la situació que determina la substitució. Si no es presenta cap persona amb la condició de funcionària de carrera, nomenament d’interí per substitució transitòria del la persona titular del lloc de treball, pel temps en què aquesta es trobi en la situació que determina la substitució, sens perjudici que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.
Procediment
Termini de presentació del CV
Inici: 17/04/2025 - Fi: 28/04/2025
Sistema de selecció:
Acreditacions
Entrevista i / o prova
Aquesta selecció es regula per la Instrucció 1/2017