Nom del lloc
Tècnic/a superior A1 - 21
Cos
Cos superior d'administració
Unitat orgànica
Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments
Subdirecció/Servei
Servei de Recursos Humans de la Subdirecció General d'Administració i Recursos
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, es tindran en compte les sol·licituds de les persones funcionàries de carrera del cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya.
En el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi el requisit anterior, es tindran en compte les sol·licituds d'altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents:
- Estar en possessió del títol de llicenciat/ada, arquitecte/a, enginyer/a, grau o equivalent.
- Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a, grau o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Aplicatiu GIP (SIP); Aplicatiu DataSet Vision aplicat a la base de dades del GIP; Aplicatiu GLT; Aplicatiu DLT; Sobre gestió de personal; Gestió de RRHH a l'Adm. pública i, en general, al sector públic; Gestió de processos selectius (sector públic i privat)
Àmbit d'experiències
Àmbit de l’organització administrativa, l’avaluació i la difusió
Experiència professional
Sobre redacció d'informes i avaluació d'indicadors de seguiment
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Programa de personal de la DGPEIS; Gestió d’expedients relatius a situacions administratives
Habilitats i aptituds:
-Planificació i Organització; -Capacitat de comunicació; -Treball en equip; -Resolució de problemes i iniciativa; -Coneixement sobre l'estructura i funcionament del cos de Bombers.
Tasques assignades al lloc ofertat
-Elaborar els documents administratius derivats dels expedients de jubilació del personal de la DGPEIS.- Gestionar els expedients relatius a les situacions administratives i altres incidències del personal i elaborar els documents administratius derivats de la gestió de les situacions administratives.-Elaborar estudis i informes tècnics en matèria d’administració de recursos humans, així com realitzar propostes tècniques, en el seu àmbit, que permetin millorar la prestació del servei.-Elaborar els càlculs de mèrits de les convocatòries del cos de Bombers i de personal laboral que es gestionen des de la Subdirecció.-Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada pels seus superiors jeràrquics.
Termini de presentació del CV
Inici: 23/12/2024 - Fi: 02/01/2025
Acreditacions
Realització d'una entrevista