Nom del lloc
Administratiu/iva C1 - 14
Unitat orgànica
Direcció General de la Policia
Subdirecció/Servei
Servei d’Administració de les Unitats Centrals
Horari
Especial (matins + una tarda)
Durada
Fins a la provisió reglamentària del lloc
Requisits d'ocupació del lloc
Prioritàriament, ser funcionari de carrera del cos administratiu de l’Administració de la Generalitat. En cas que no es presenti cap candidat que reuneixi el requisit anterior, es tindran en compte d’altres persones interessades, sempre que compleixin els requisits següents:
- Estar en possessió del títol de Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent.
- Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Nivell de titulació mínim requerit
Batxillerat, tècnic/a (CFGM), tècnic/a auxiliar (FP de 1r grau), superació prova accés CFGS, accés universitat majors de 25 anys o equivalent
Nivell de coneixements del català
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent
Criteris de valoració del lloc
Àrea
Tractament de la informació escrita; Tractament de la informació numèrica; Tractament de les dades
Àrea
Aplicatiu GP; Aplicatiu PGH; Normativa sobre Seguretat Social; Sobre retribucions i nòmina; Règim estatutari del cos de Mossos d’Esquadra
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Sobre tramitació de permisos, llicències; Aplicatiu GP; Aplicatiu PGH
Àmbit d'experiències
Registre i arxiu
Experiència professional
Sobre sistemes de conservació i preservació de documents
Àmbit d'experiències
Recursos humans
Experiència professional
Gestió dels aplicatius de gestió horària propis del cos de mossos d’esquadra
Habilitats i aptituds:
Experiència en tasques iguals o similars.
Planificació i organització.
Habilitats comunicatives.
Disposició per treballar en equip i en xarxa.
Actitud proactiva i adaptabilitat.
Tasques assignades al lloc ofertat
Coordinar la planificació i la gestió horària del personal del Cos de Mossos d’Esquadra (CME) , comunicar les novetats i revisar l’estat de les imputacions horàries. Revisar les indemnitzacions per raó de servei i la imputació de guàrdies no presencials, activacions, guàrdies de comandament i especial responsabilitat. Tramitar les graelles FIE amb les dades dels comunicats de la seguretat social i controlar les baixes de més de 30 dies. Resoldre incidències i dubtes, tant del personal del CME com del personal del Servei d’Administració de les Unitats Centrals (SAUC) que els hi gestiona l’horari. Gestionar les comunicacions i les peticions de documentació de la Subdirecció General de Recursos Humans de la Direcció General de la Policia. Controlar l’horari, els permisos, les llicències, les reduccions de jornada, les incidències de la seguretat social del personal d’administració i serveis adscrit al SAUC. Extreure dades i analitzar-les.
Termini de presentació del CV
Inici: 01/07/2025 - Fi: 11/07/2025
Acreditacions
Entrevista i / o prova